Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі – бұл экологиялық көзқарасқа негізделген балаларды табиғатпен таныстыру. Экологиялық тәрбиенің нәтижесі баланың экологиялық мәдениеті: табиғат және оның экологиялық бағдары туралы білім, оны өмірде, өмірде пайдалана білу. мінез-құлық, әртүрлі әрекеттерде (ойындарда, еңбекте).
Қоршаған ортамен таныстыру; Адам мен табиғаттың бірлігі туралы білім негізін қалыптастыру; Қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіру; Экологиялық мәдениет негізін қалыптастыру; Қоршаған орта мен жануарлар әлеміне қамқорлық жасауға жетелеу.
Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғап, аялау барша жұртқа тіршілік қамы, табиғи қажеттілік. Сондыктан да бүлдіршіндерді айналадағы табиғи ортамен үнемі қарым-қатынаста болуға үйрету, олардың ұғымдарын қалыптастыру, табиғатқа деген жанашырлыққа тәрбиелеу қазіргі балабақшадағы тәрбие ісінің өзекті тармақтарының бірі болып табылады.
Балабақшадағы тәрбиенің мақсаты-экологиялық тәрбие бере отырып, табиғатты аялап, оны қамқорлыққа алып күту, тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде қарапайым ұғымдар қалыптастыру.
Балабақшадағы экологиялық тәрбие жұмысы, тәрбиешінің негізгі салалары болып есептелетін адамгершілік, эстетикалық, еңбек тәрбиелерінің желісінде және халықтық педагогиканың қайнар бұлағын пайдалана отырып жүргізсе, айналадағы орта, табиғат жайындағы жалпылама ұғымдар нақтыланып, қалыптаса береді. Экологиялық тәрбие жұмысына орай көрнекіліктерді қолдана отырып, табиғат бұрышының жабдықталуына байланысты сайыстар ұйымдастырылып экология мәселелері туралы, жағымды-жағымсыз әрекеттер бейнеленген суретте пайдаланылғаны, ата-аналар мен тәрбиешілердің бірлескен жұмысының нәтижесінде табиғат туралы шағын кітапхананы өлі және тірі табиғатпен жабдықтау арқылы көрме ұйымдастырылғаны дұрыс.