Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің бос лауазымына байқау өткізу туралы хабарландыру.

Күні:15.01.20 ж

Тәрбиеші: Азангалиева А.Б.

Білім беру саласы: «Таным»

Пән: «ҚМҰҚ»

Өтпелі тақырып: «Қар не үшін қажет»

Тақырып:«Бір және көп,ұзын- қысқа».

 

Мақсаты:

Тәрбиелік: Алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Дамытушылық:Ойлау, көру қабілеттерін дамыту.

Оқыту::Өзінің айналасындағы заттардың орналасуын анықтауға үйретуді жалғастыру.Геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтау.Ұзын-қысқа, біреу- көп  ұғымдарын мағына жағына айыра білуге үйрету.

Педагогиялық технологиялар: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап.

Ресурстармен қамтамасыз ету :Түрлі тақырыптық суреттер,көрнекіліктер,игравизор,маркер.

Билингвалдық компонент:Бір  көп-один-много,ұзын-длинный,қысқа-кароткий.

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

1.Ұйымдастырушылық кезеңі:

-Балабақшаға келе жатсам бір қорапша әкеп тастапты!

-Қараңдаршы ішінде тапсырмалар бар екен бірге орындайық.

2.Негізгі бөлім:

-Балалардың назарын тақтаға аударайық..

-Тапсырмаларды  дұрыста тиянақты орындайық

 

1-Тапсырма: «Аюға жолды көрсет»

Шарты: Әке аюға ұзын жолды көрсет,қонжыққа қысқа жолды көрсет.

-Мінекей бірінщі тапсырмамызда аяқталды.

 

2-Тапсырма: «Біреу және көп»

Шарты:Қайсында көп сан соны қоршау көрсету.

 

-Балалар енді тапсырмамызды әрі қарай жалғастыру үшін  бір сергіп алайық.

 

 

-Сергіту сәтін  орындату. «Бала бала балапан»

 

Бала балапан қане қайсы алақан !

Қолдарынды айдай!

Былай,былай соқ

Бір қадам алға басам қолмен соқ соқ!

Бір қадам артқа басам

Аяқпенен топ-топ!

 

3-Тапсырма:«Жоқ пішінді тап»

Шарты: Сызбада берілген пкішіндердің  бос жерлерін соған ұқсас пішін қою керек.

 

Қорытынды:

-Балалар бізге жасырын болып не келді?

 -Қорапшының тапсырмалары қиын болдыма?

-Балалар, сендерге тапсырмалар ұнады ма?

 

-Сабақты қорытындылап, балаларды мақтап, мадақтау.