Күні:15.01.20 ж
Тәрбиеші: Азангалиева А.Б.
Білім беру саласы: «Таным»
Пән: «ҚМҰҚ»
Өтпелі тақырып: «Қар не үшін қажет»
Тақырып:«Бір және көп,ұзын- қысқа».
Мақсаты:
Тәрбиелік: Алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Ойлау, көру қабілеттерін дамыту.
Оқыту::Өзінің айналасындағы заттардың орналасуын анықтауға үйретуді жалғастыру.Геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтау.Ұзын-қысқа, біреу- көп ұғымдарын мағына жағына айыра білуге үйрету.
Педагогиялық технологиялар: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап.
Ресурстармен қамтамасыз ету :Түрлі тақырыптық суреттер,көрнекіліктер,игравизор,маркер.
Билингвалдық компонент:Бір көп-один-много,ұзын-длинный,қысқа-кароткий.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1.Ұйымдастырушылық кезеңі:
-Балабақшаға келе жатсам бір қорапша әкеп тастапты!
-Қараңдаршы ішінде тапсырмалар бар екен бірге орындайық.
2.Негізгі бөлім:
-Балалардың назарын тақтаға аударайық..
-Тапсырмаларды дұрыста тиянақты орындайық
1-Тапсырма: «Аюға жолды көрсет»
Шарты: Әке аюға ұзын жолды көрсет,қонжыққа қысқа жолды көрсет.
-Мінекей бірінщі тапсырмамызда аяқталды.
2-Тапсырма: «Біреу және көп»
Шарты:Қайсында көп сан соны қоршау көрсету.
-Балалар енді тапсырмамызды әрі қарай жалғастыру үшін бір сергіп алайық.
-Сергіту сәтін орындату. «Бала бала балапан»
Бала балапан қане қайсы алақан !
Қолдарынды айдай!
Былай,былай соқ
Бір қадам алға басам қолмен соқ соқ!
Бір қадам артқа басам
Аяқпенен топ-топ!
3-Тапсырма:«Жоқ пішінді тап»
Шарты: Сызбада берілген пкішіндердің бос жерлерін соған ұқсас пішін қою керек.
Қорытынды:
-Балалар бізге жасырын болып не келді?
-Қорапшының тапсырмалары қиын болдыма?
-Балалар, сендерге тапсырмалар ұнады ма?
-Сабақты қорытындылап, балаларды мақтап, мадақтау.