Батады ма, батпайды ма?
Ұйымдастырылған іс - әрекет барысында балаларға әр түрлі түсті доптармен әр түрлі қиыршық тастарды суға батырып көру ұсынылды.
Балалар тастардың қалай батып, шарлардың су бетінде қалықтағаның қызығушылықпен тамашалады. Балалар кейбір заттардың суға батып кететінің, ал басқалары су бетінде қалқып жүретінің білді. Жүзу, ауыр, жеңіл деген сөздер арқылы балалардың сөздік қорын байыттық.
http://kst-sad40.edu.kz/kz/eksperimenttik-reket.html#sigFreeId23749c6e51
№ | Атауы | Жүктеу |
---|---|---|
1 | Эксперименттік әрекет | ![]() |
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
Қостанай қаласы білім бөлімінің №40 бөбекжай-балабақшасы»
Коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Ата аналарға кеңес «Эксперименттік тәрбие»
Тәрбиеші: Куйкабаева Г.С.
Қостанай-2024
Ата аналарға кеңес «Эксперименттік тәрбие»
Эксперимент-бұл ойынмен бірге мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Эксперименттің мақсаты-балаларды қоршаған әлемді тануда бір сатыдан бір сатыға көтеру. Бала өзіне жүктелген мәселелерді шешудің ең жақсы әдісін анықтауды және туындаған сұрақтарға жауап табуды үйренеді. Ол үшін кейбір ережелерді сақтау қажет:
- Эксперименттің мақсатын қойыңыз (біз не үшін тәжірибе жасаймыз);
- Материалдарды таңдаңыз (тәжірибе жасау үшін қажет нәрсенің тізімі);
- Процесті талқылаңыз (эксперимент жүргізу бойынша қадамдық нұсқаулар);
- Қорытындылаңыз (күтілетін нәтиженің нақты сипаттамасы);
- Неге екенін түсіндіріңіз? Балаға қол жетімді сөздермен.
Есіңізде болсын!
Эксперимент жүргізу кезінде бастысы-Сіздің және сіздің балаңыздың қауіпсіздігі.
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бірнеше қарапайым тәжірибелер:
«Жасырын сурет”
Мақсаты: жануарлардың қалай жасыратынын білу.
Материалдар: ашық сары қарындаш, ақ қағаз, қызыл мөлдір пластик қалта.
Төменгі жол: Сары құс жоғалып кетті
Қорытынды: қызыл түс таза емес, оның құрамында сары түс бар, ол суреттің түсімен үйлеседі. Жануарлар көбінесе қоршаған ландшафттың түсімен үйлеседі, бұл оларға жыртқыштардан жасыруға көмектеседі.
«Сабын көпіршіктері”
Мақсаты: сабын көпіршіктері үшін ерітінді жасау.
Материалдар: ыдыс жууға арналған сұйықтық, кесе, сабан.
Процесс:
Шыныаяқты сұйық сабынмен жартылай толтырыңыз.
Үстіне шыныаяқ су құйып, араластырыңыз.
Сабынды сабын ерітіндісіне батырыңыз.
Сабанға ақырын үрлеңіз
Төменгі жол: сізде сабын көпіршіктері болуы керек.
Неліктен? Сабын мен су молекулалары қосылып, аккордеонға ұқсайтын құрылымды құрайды. Бұл сабын ерітіндісінің жұқа қабатқа созылуына мүмкіндік береді.
Не жүзеді, не батады?
Мақсаты: барлық заттардың батып кетпейтінін анықтау.
Материалдар: сұйықтық, әртүрлі материалдардан жасалған заттар
Процесс: әр түрлі заттарды кезекпен суға батырып, қай заттардың батып бара жатқанын және қайсысы бетінде қалқып тұрғанын бақылаңыз.
Қорытынды: ағаштан жасалған заттар батып кетпейді.
Қант пен тұз қайда кетеді?
Мақсаты: қант пен тұздың суда еритінін анықтау.
Материалдар: екі мөлдір стакан су, қант, тұз.
Процесс: балаңызға стақаннан суды алдын-ала сынап көріңіз. Содан кейін әр түрлі стакандарға тұз бен қант салып, олардың қайда кеткенін сұраңыз?
Содан кейін балаңызға сол стакандардағы судың дәмін татуға беріңіз.
Қорытынды: қант пен тұз суда ериді.