Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің бос лауазымына байқау өткізу туралы хабарландыру.

Мектепалды даярлық «Б» тобындағы ашық ұйымдастырылған оқу  қызметінің  конспектісі

 

Өткізу күні: 24.02.2020ж

Тәрбиеші: Данибекова К.Г

Білім беру саласы: Денсаулық,Коммуникация,Әлеуметтік орта

Пән: Қауіпсіздік-мінез-құлық негіздері,көркем әдебиет,сөйлеуді дамыту,экология негіздері

Тақырыбы: «Ақшақарға көмектесу»

Мақсаттары:

     1.Тәрбиелік: өз ағзасын күтуге тәрбиелеу.

     2.Дамытушылық: салауатты өмір салтын ұстауға, денсаулықты сақтау, дұрыс тамақтану,ауырудың алдын –алу мен күтуге деген құлшыныстарын арттыру.

     3.Оқыту: пайдалы азық-түліктер мен дәрумендер және салауатты тамақтанудың маңызы туралы білімдерін бекіту.Әртүрлі көкөністер мен жемістердің адамның ағзасына тигізер пайдасын білгізу. Схема арқылы сөйлем құрастыру.

Педагогикалық технологиялар: Денсаулық сақтау,Зайцев,АҚТ,жеке тұлғаға бағытталған технологиялар.

Ресурстармен қамтамасыз ету: интерактивті тақта, мультимедиялық сергіту сәттері,игровизор,геовизор,қарындаш,маркер.карточкалар,схема,жемістер.

Көптілділік: Жеміс-фрукты-fruit,көкөністер-овощи-vegetables.

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

                                 

 1 . Ұйымдастырушылық кезең:

Балалар экранға назар аударайық.

Аяз ата: Сәлеметсіңдер ме, балалар!Балалар жаңа жыл мерекесі жақындап қалды.Менің ақшақар немеремнің іші қатты ауырып қалды.

Мен ақшақар немеремді қалай емдеу керек екенін білмей жатырмын.Жаңа жыл мерекесіне келе алмайтын шығармыз.

-Балалар қалай ойлайсыңдар ақшақардың іші неге ауырып жатыр?(жемістерді жумай жеді,тамақ жер алдында қолын жуған жоқ,кола ішті)

-Балалар ақшақарға қалай көмектесеміз?(жеміс пен көкөніс жеу керек)

Жаңа жыл мерекесі аяз ата мен ақшақарсыз қызықсыз болады және сендерге ешкім сыйлық әкелмейді.

-Балалар ақшақарға көмектесеміз бе?(Иә, көмектесеміз)

Ақшақарға көмектесу үшін бізге тапсырмалар орындауымыз керек.

 

  1. Негізгі бөлімі:

-Балалар біз ақшақарға қандай тағамдардың зияны бар екенін үйретейік.

Д/о: «Зиянды тағамды қорша» (игровизор)

Шарты: Балалар ақшақарға қандай тағамдар өміріне зиянды, яғни адамның ағзасына пайдалы емес тағамдарды қорша.(зиянды тағамдарды маркермен қоршайды)

-Жарайсыңдар, балалар! Енді біз адамның ағзасына зиянды тағамдарды білеміз.

.-Балалар біз енді ақшақарға жеміс пен көкөністе қандай пайдалы дәрумендер бар екенін үйретейік.

Д/о: «Жеміс пен көкөністе қандай дәрумендер бар?» (интерактивті тақта арқылы)

Шарты: Бұл ойыннын барысында әртүрлі тағамдардың ішінде қандай дәрумен бар екенін табу және айту.(тақтада қаламның көмегімен жемістер мен, көкөністерді дәрумендердің астына қояды және пайдасын айтады)

-Жарайсыңдар, балалар! Енді біз қай тағамда қандай дәрумен бар екенін   білеміз.

 

Сергіту сәті: (балалар шеңберге тұрып,сергіту сәтін қимылмен жасайды) 

 

Ақшақарға пайдалы жеміс пен көкөністі салып берейік.Есіңде қалсын.

3-тапсырма: «Бұл не?»

Шарты: Геовизормен нүкте арқылы бір затты шығару.

-Самия тәтті бұрыштың пішіні қандай? (тәтті бұрышың пішіні үшбұрыш)

-Тәтті бұрышта қандай дәрумен бар?(тәтті бұрышта Е дәрумені бар)

-Анеля қиярдан не жасайды?(қиярдың пішіні сопақша)

-Қиярда қандай дәрумен бар?(қиярда В дәрумені бар)

-Апельсиннің пішіні қандай?(апельсиннің пішіні дөңгелек)

-Апельсинде қандай дәрумен бар?(апельсинде С дәрумені бар)

                   

                   Көптілділік: Жеміс-фрукты-fruit,көкөністер-овощи-vegetables.(бірнеше рет қайталау)

4-тапсырма: «Схема бойынша сөйлем құрастыр»

Шарты:балалар столдың үстінде жатқан суреттерді алады.Сурет бойынша әңгіме құрастырады.

Мыс: Алмұрт ағашта өседі.Балалар алма жинап жатыр.

Ақшақарға көкөністер туралы көрінісімізді сахналап берейік.

 

Көрініс: «Көкөністер дауы» (балалар берілген рөл бойынша көріністі сахналайды)

 

Ақшақарға жемістердің дәмін айтып берейік.

Д/о: «Дәмін татып  біл»

Шарты: Көзді жұмып дәмін татып не екенін атау керек.

-Анеля сен не жедін?(мен сәбіз жедім)

-Сәбіздің дәмі қандай?(сәбіздің дәмі дәмді)

-Сәбізде қандай дәрумен бар?(сәбізде А дәрумені бар)

-Дияр сен не жедін?(мен қияр жедім)

-Қиярдың дәмі қандай?(қиярдың дәмі тұшщы)

-Айару сен не жедін?(мен банан жедім)

-Бананның дәмі қандай?(бананның дәмі тәтті)

Аяз ата: -Балалар сендерге көп рахмет!Енді мен ақшақарым дәрумендері бар пайдалы тағамдармен тамақтанады.Жаңа жылға дейін күш жинайды.Сосын  сендерге жаңа жыл мерекесіне келеміз.

Жаңа жылда кездескенше.

 

3.Қорытынды:.

-Балалар, біз бүгін кімге көмектестік?(біз Ақшақарға көмектестік)

-Қандай зиянды тағамдар бар?(бургер,кола,чипсы,кириешки)

-Қандай тағамдармен тамақтануымыз керек?(нан,ірімшік,сүт,айран,)

                      Балалаларды мадақтау.(Мадақтағанға қуанады)

 

Қостанай қаласы әкімдігінің «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №40 бөбекжай-балабақшасы» Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Тақырыбы: «Ақшақарға көмектесу»

 

Тәрбиеші: Данибекова К.Г.

2020 оқу жылы