Таным. Сенсорика:
Тақырыбы: Қоянға көмектесеміз
Бұл ашық сабақ мектепке дейінгі кіші жастағы 2 жастағы 6 адамнан тұратын балалармен өткізілді
Балаларға сабақ тақырыбы айтылды. Сабақ құрылымы қойылған міндеттерге сәйкес болды. Ол сабақ бөліктерінің логикалық реттілігі мен өзара байланысы салынған. Сабақтың барлық бөліктері бойынша уақытты бөлген жөн. Сабақ екпіні оңтайлы таңдалған. Сөйлеу қарқыны орташа. Материал эмоционалды түрде баяндалды.
Ашық сабақты жоспарлау кезінде балалардың жас ерекшеліктері ескерілді. Материал балалар үшін қолжетімді деңгейде іріктелген. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап берді, әңгімені қолдады, қызығушылықпен қарап, қарап, сұрақтарға мұқият жауап берді, ойында өз бетінше іс-әрекет жасады. Балалар өте белсенді болды, өздерін жайлы сезінді,ойынға белсене қатысып. Ашық сабақтың барлық элементтері ортақ тақырыпқа біріктірілген. Сабақтың мазмұны қойылған мақсаттарға сәйкес болды.
Ашық сабақ кезінде келесі жұмыс әдістері қолданылды: сөздік (сұрақтар, нақтылау, еске салу, көтермелеу); көрнекі-демонстрациялық; ойын.
Жалпы шаршау қозғалысын шешу үшін ойын әрекеттері мен музыкалық ырғақтық қозғалыстар жүргізілді. Жеке жұмыс сөздік жұмысын жүргізу, өз іс-әрекетінде қиынға соғатын көмек көрсету, сондай-ақ балалардың ойлау ерекшеліктері мен қабылдау қарқынының есебінде көрініс тапты.
Менің ойымша, Мен таңдаған сабақ ұйымдастыру нысаны өте тиімді болды.
Сабақта қойылған міндеттерді орындау болды деп санаймын.
http://kst-sad40.edu.kz/kz/zhanaly-tar/123-oyan-a-k-mektesemiz.html#sigFreeId84216f1875