Әр бала кішкентай зерттеуші, ол қоршаған әлемді ашқанға қуанышты және таңқалдырады. Балалар белсенді іс-әрекетке ұмтылады және бұл тілектің сөнуіне жол бермеу, оның әрі қарай дамуына үлес қосу маңызды. Серуен кезінде балалардың іс-әрекеттері неғұрлым толық және әр түрлі ұйымдастырылған болса, соғұрлым балалардың дамуы сәтті болады, соғұрлым әлеуетті мүмкіндіктер мен балалардың шығармашылық көріністері жүзеге асырылады. Сондықтан серуен кезінде балаларға арналған ойын, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас, эксперимент, бақылау, балалар еңбегі сияқты ең жақын және табиғи әрекеттер ерекше орын алады.
Әр адамның өміріндегі жұмыс шешуші маңызға ие, сондықтан баланы мектепке дейінгі жаста жұмыс істеуге енгізу қажет. Еңбек міндеттеріне деген оң қатынасты қалыптастыру, ұйымдастырылған серуендер - еңбек қызметі кезінде мектеп жасына дейінгі балаларда тиісті дағдылар мен дағдыларды дамыту.
Серуен кезіндегі еңбек әрекетін ұйымдастыру бірнеше мәселелерді шешуге мүмкіндік береді:
- еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
- жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
- балаларда олардың жұмысының қоғам үшін маңыздылығын сезінуге тәрбиелеу.
Жұмыс түрлері әр түрлі: кейбіреулері жыл мезгіліне және серуендеу аймағына байланысты, Серуендеу кезіндегі еңбек әрекеті тәрбиелік мәні зор. Әр бала үшін тапсырмалардың орындалуы, қызықты және әр түрлі болуы маңызды, ал ұзақтығы жағынан - жас кезінде 5-19 минуттан, ал үлкен жасында 15-20 минуттан аспауы керек.
Бала еңбегін ұйымдастыру нысандары:
Жеке еңбек тапсырыстары;
Топтық жұмыс;
Ұжымдық еңбек.
Жеке еңбек тапсырыстары балабақшаның барлық жас топтарында қолданылады.
Ұжымдық еңбек барлық топ балалары үшін бір уақытта еңбек дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ұжымдық жұмыс кезінде жалпы жұмыс мақсатын қабылдау, олардың әрекеттерін үйлестіру және жұмысты бірлесіп жоспарлау дағдылары қалыптасады.
http://kst-sad40.edu.kz/kz/zhanaly-tar/168-balaba-shada-y-zhymdy-e-bek.html#sigFreeIdca9ae00304